כשטכנולוגיה ותודעה נפגשים

איך נוכל להפוך לווינרים שמשיגים כל מטרה בחיים באמצעות סודות התודעה של המצליחנים בספורט התחרותי? את השאלה הזו שואלים מיליוני אדם ברחבי העולם באשר הם. הרי לרבים מאיתנו יש מטרה מול העיניים: כאלה שרוצים להגדיל את ההכנסה, אחרים שחפצים לעשות שינוי בקריירה. ויש גם את אלה שמעוניינים לפתח תחביב, לשחרר משקל, להתחיל לעשות ספורט ולהתמיד, למצוא זוגיות. כלומר, למקסם את הפוטנציאל האישי שלהם שכבר טמון בתוכם, אבל משהו תוקע וחוסם אותם. 

אז מה מונע מאיתנו לממש את המטרה, פיק ברכיים? או פיק-פרפורמנס! הרי אנחנו יכולים להציב מטרה, אבל מה קורה כשאנחנו מנסים להגשים אותה במציאות? ברוב המקרים, מתישהו לאורך הדרך אנחנו פשוט נשברים, כי חסר לנו משהו מדיד כדי להוביל אותנו לקילומטר הבא שלנו. לכן, כל עוד לא נשכיל להבין את זה וכל עוד לא נפתח חוסן וכושר התמודדות מנטלי תחת לחץ, שיאפשרו לנו לדבוק ביעדים שהצבנו בשגרת היומיום, נתקשה להגיע אליהם ולחיות את החיים שרצינו.

גם אני הצבתי לעצמי מטרה: לעבוד עם אנשים, לסייע להם להתקדם, להוביל אותם להישגים. כך הגעתי לאימון המנטלי, אבל זה לא נעצר שם כי מידי בוקר אני שואל את עצמי: איך המאמן המנטלי שהייתי רוצה להיות היה עושה את הדברים שאני עומד לעשות? ואני מיישם את זה באמצעות אחד הכלים שעומדים לרשותי - "הוויות". משמע, מי אני ומה אני רוצה לשדר לסביבה ואיך אני נתפס בעיניה. כפועל יוצא מכך, אני מתרגל מידי יום הוויות בהתאם ללו"ז שלי. 

כמו כן, פיתחתי תרגיל חווייתי לשיפור ביצועים, המחשתם ובדיקה יומית מה הערך שהם הוסיפו לי. אמממה, היכולת למדוד את הביצועים אל מול ההתכווננות לאתגרים היומיים אינה אפקטיבית כפי שתכננתי. לכן, חיפשתי דרכים יצירתיות ומעשיות לשנות את המגמה, ומצאתי אותן במרחק הקלקה, ממש בכף ידי, באמצעות האפליקציה Winners Biology – יחידה מסוגה בעולם עם מודל אימון אישי ומהפכני לתרגול יומי של שני מסלולים להגשמה, אותה פיתח המאמן המנטלי הבינלאומי, איתן עזריה. 

אז מה יש באפליקציה? מסלול לתוצאות: מתודולוגיה סדורה עם כלים מעשיים למיקסום הפוטנציאל האנושי הגלום בכל אחד מאיתנו. כמו כן, תרגול אימוני וידאו ואודיו מנטליים חדשניים יומיומיים. בנוסף, מסלול האדם השלם: תוכנית לפיתוח הערכה עצמית ללא תלות בתוצאות, כי הביצועים הכי טובים שלנו יוצאים החוצה כשאנחנו משוחררים מהתוצאה. 

בתכל'ס, כלים שיבנו אותנו כאנשים שלמים, כווינרים. כלים שיעזרו לנו לחתור למטרה ברמה היומית, לפתח חוסן וכושר התמודדות מנטלי עם אתגרי היומיום, כולל בניית תכנית ניצחון אישית ומתן כלים מותאמים להשגת מטרות אישיות ומקצועיות, סוג של דשבורד שמראה את קצב ההתקדמות למטרה ועוד. 


השבוע שוחחתי עם עזריה, שאמר: "כיועץ מנטלי שמלווה ספורטאי צמרת בארץ ובעולם, לקחתי את כל סודות ההצלחה המוכחים של המצליחנים בספורט, שהוכחו מדעית כמשפרי ביצועים בסביבה תחרותית, ועשיתי להם המרה לאנשים פרטיים, מאמנים, עצמאיים, בעלי עסקים וקרייריסטים. כדי שישיגו את המטרות שלהם מהר יותר. בכל תחום בחיים". 

ואיך זה בא לידי ביטוי בתכל'ס? "ארזתי את כל הידע הזה ב'מועדון הביולוגיה של הווינרים VIP', פלטפורמה דיגיטלית עם אפליקציה מותאמת אישית להטמעת תהליך שינוי, עד להשגת יעד מוגדר מראש, שתוביל את כל מי שישתמש בה, צעד אחר צעד, להגשמת כל יעד בחיים שיגדיר מראש. גדול או קטן", הדגיש עזריה. 


כשנכנסתי לאפליקציה והזנתי את הנתונים היומיים שלי, קיבלתי פתרונות מנטליים בזמן אמת וסטטיסטיקה מנטלית בסוף כל יום למעקב והתקדמות אישית, בכך אני מגלה עד כמה הייתי קרוב לגרסת העל שלי. איך זה השפיע על התפקוד שלי בדרך למטרה? עם יד על הלב, הטכנולוגיה הזו סייעה לשפר את רמת התודעה שלי וקיבלתי כלים כדי לשפר את התפקוד שלי ליום הבא. ממש קל לתפעול. אז מה, לא תבדקו את עצמכם אל מול הקשיים והמשברים בדרך למטרה? עכשיו שום דבר לא יעצור אותי, מה אתכם? אז כדי להירשם ולהתנסות כדאי להיכנס ל- https://eitanazaria.co.il/moadon/ ולקבל גישה מיידית לכל הכלים, שיוציאו מכם את גרסת העל שלכם ביומיום.